7 januari 2011

Frukost på bortaplan!


Vilken mysig start på fredagen jag fick! Min goda vän och arbets kamrat i Lomma bjöd mig på en god frukost med gott nybakat bröd med aprikoser i. Vi hade mycket att prata om och tiden flög iväg och helt plötsligt var det dax för mig att bege mig hemåt. Det är en enormt trevlig form att träffas under, frukost eller rättare sagt brunch. Jag kommer upp i tid och gör vid mig direkt och när det börjar närma sig middag så är jag nöjd och sedan har jag resten av dagen till mitt förfogande. Det ska jag göra oftare!

1 kommentar:

  1. Ja, det var verkligen en mysig start på fredagen. Nybakat yogabröd och massor med snack.
    Kan det bli bättre! Du är välkommen fler gånger på brunch!!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina