26 januari 2011

Svensson liv

Nu känns det verkligen att vardagen är här och dagarna rullar på i samma tempo. Det är skönt och det märks att barnen börjar bli stora. Min fritid blir friare och friare och det finns tid att göra lite av varje, vad jag känner för. Jag lagar goda vardags middagar och det uppskattar alla i familjen (hoppas jag ialla fall). Jag vill ge barnen goda matvanor som de kan ta med sig på sin resa genom livet. Det är superviktigt för mig! Idag har jag tagit tag i högen med kläder som behövs lagas, ni vet en knapp eller en söm. Maken och Lille Bror har varit och tränat lite handboll och Stora Syster är på sin träning. Mao jag lever ett normalt Svensson liv med familj och barn och jag älskar det!
Idag när jag var handlade kunde jag inte motstå tulpanerna som stod där innanför dörren. Tre fång med vita blommor fick följa med mig hem idag för att piffa till vår "fina" renoveringsröra, vardagslyx!

1 kommentar:

  1. Visst känns det konstigt att ha så mkt tid över, men samtidigt härligt när barnen klarar sig själv. Våra barn e stora Cina....och vi går in i en ny fas i livet.
    Vackra tulpaner skämmer jag oxå bort mig med :) hoppas att våren kommer snart!
    Och duktig är du som kommit igång med motionen igen!!
    I morgon ska jag laga din kyckling i curry, enkel och det passar mig!!
    Ha en underbar helg!
    Kram C

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina