19 januari 2011

Fast i en TV serie

Brukar ni följa TV serier? Jag gör normalt inte det. Jag tycker inte om att ha en tid inbokad och på just den tiden så är det TV som ska tittas på. Tänk om det dyker upp något annat. Det kan låta lite strikt att livet styrs av TV men jag tror att många är inbokade till sina olika TV program som de vill se och följer. När jag väl sätter mig vid TV så kollar jag på det som visas vid det tillfället och oftast är det inget som jag vill se på MEN...

Där är en TV serie som jag GÄRNA vill titta på och det är "Glamour". Nu tycker ni säkert att det är hål i huvudet på mig. Det finns ingen annan som jag känner som tittar på Glamour. Jag har följt den serien ända sen den började och det är i över 20 år. Det har ibland varit uppehåll i tittandet eftersom den har visats på tider då jag jobbar. Men nu för tiden finns det SVT Play, TV4 Play etc och då är bara gå in och starta upp det programmet som du har missat och vips så visas det i TV rutan när du själv vill se det. Det är helt otroligt vilka intriger som kan skapas men jag älskar att titta på deras vackra kläcer, smycken och make-up. Detta är den enda TV serien som jag vill se resten är bara sporadiskt.
Hur har ni det med ert TV tittande? Följer ni några serier?

2 kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina