17 januari 2011

Då var det klart

Stora Syster har äntligen bestämt sig för att byta fotbolls klubb. Idag har papperna blivit påskrivna. Som mamma tycker att det känns lite konstigt att inte få se henne spela fotboll i röd-blå kläder mer och vad jag kommer sakna alla goa fotbolls föräldrar. Att stå och snacka bredvid planen, det liksom tillhör. Kommer hon trivas i sin nya klubb och kommer vi som föräldrar trivas? Hoppas allt går vägen och allt blir till hennes belåtenhet.
Min träningsvärk börjar ebba ut lite och nu ikväll ska jag iväg och simma lite. Det sista "slagget" kommer förhoppningsvis att transporteras bort och imorgon är jag "fit for fight" igen.
Tjingeling!


3 kommentarer:

  1. Välkommen i klubben säger vi då - va kul!
    Först är det konstigt med de gula tröjorna men man vänjer sig ganska snabbt.
    Hälsa henne, vi önskar alla härifrån all lycka till och jag kan nästan lova att föräldrarna i LBK är hur trevliga som helst.
    kram till er!

    SvaraRadera
  2. Lycka till tjejen.

    Hoppas att simningen gick bra.
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina