20 januari 2011

Segern är vår

Det är konstigt det här med sport. När det är stora mästerskap så engagerar det de flesta människor, även de som normalt inte tittar på sport. Det gäller även för mig själv. Normalt sätt brukar jag inte kolla på tex handboll, skidor eller friidrott på TV. Men när det är mästerskap så älskar jag att kolla och blir otroligt involverad. Konstigt fenomen! Är det den partriotiska ådran som kommer fram.
Men vilken rysare kvällens match blev! Polen låg och trampade Sverige i hasorna hela tiden och det var verkligen en tuff match. Men skam den som ger sig. De svenska killarna kämpade på hela tiden och de ville vinna till varje pris. Det är en spännande sport att titta på även om man sitter i TV soffan. Jag är helt slut!
Två av mina favorit spelare, Carlén och Källman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina