18 januari 2011

Trötter

Idag har jag verkligen inte varit en pigg och alert kvinna. Varför blir det så ibland? Jag kom inte i säng så jätte sent igår, elva - kvart över elva och jag steg inte upp förrän klockan sju. Trots det har jag varit som i en dvala hela dagen. Annars har det inte hänt något som är värt att lyfta mer än jobb (roligt förvisso), handla middagsmat, laga middag (vilken blev supergod), blogga lite och kolla på handboll. Och det var verkligen inte speciellt upplyftande. De svenska killarna hade otur i mycket som de gjorde och vi blev mer och mer uppeldade i soffan. Killarna i familjen var nästan på väg ut med TV men vi tjejer satte stopp för det. Nu är det läggdax och jag ska sova skönt och vakna utvilad imorgon. Det har jag bestämt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina