8 januari 2011

Fotbollscup

Ännu en lördag med fotbollscup. Denna gången var platsen Södra Sandby och Sandby cupen! Kärleken och Stora Syster begav sig tidigt på morgonen medan jag och Lille Bror fortfarande sov vår skönhets sömn. Innan jag fanns på plats hann klockan bli elva och jag fick uppleva fem matcher innan det var dax för prisutdelning. Våra tjejer vann ett hedrande tredje pris och alla var glada och nöjda när vi körde hem. Väl hemma var det ombyte som gällde och sedan ut i dimman för en lång promenad. Nu har vi ätit middag och sitter och tittar på en mindre intressant film under tiden som Lille Bror och hans övernattnings gäst bygger lego.

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt att vara fotbollsmamma!

    Hoppas att du har en skön söndag. Jag ligger här och slappar och har det grymt skönt. Försöker röra mig 5 dar i veckan på något sätt.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina