23 januari 2011

Morgonstund har guld i mun

Det blev en tidigt morgon för mig idag. Stora Syster skulle samlas kl nio vid Borgeby IP för träningsamling med Skånelaget. Nu är det ny uttagning på G. Första slutspels omgången är 4-6 feb, i Jönköping, och vi håller tummarna att hon kommer med denna gången. Förra gången blev det ett snörpligt avslut. Hon var uttagen men stukade foten träningen innan match helgen och fick inte vara med. Maken och jag har varit och tittat på nytt golv till vardagsrummet och vi har nog mer eller mindre bestämt oss. Det känns skönt för det är så många beslut som ska tas. När man kan stryka ett beslut från listan blir det genast lite lättare igen. :-)

4 kommentarer:

  1. Vad spännande. Min tumme har ni.

    SvaraRadera
  2. Här är en till som håller tummen för att det går hela vägen.
    Kram till dig och dottern.

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för att hon ska bli uttagen, Jag vet hur tungt det är när ens barn inte blir det.

    Ha det gott

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina