29 januari 2011

Sov sött

Efter handboll och pannkakor till lunch blev det en tur till IKEA och en säng till Lille Bror blev inhandlad, en stor rejäl sådan. Nu kan han inte komma svansande till oss och säga att han har en sådan dålig säng att det inte går och sova i den. Naturligtvis blev det även ljus och servetter. Av någon konstig anledning kommer det alltid med hem. Vi skulle kolla lite på fåtöljer också men där var ingen som föll oss i smaken. Jag tycker faktiskt att de sista årens kollektioner avseende möbler har varit sämre än vanligt. Eller så är det jag som börjar bli äldre och har tröttnat på IKEA...

Middag och film på TV och hela familjen var samlad, kan det bli en bättre lördag?

1 kommentar:

  1. Tack för fin komplimang, jag suger åt mig ;)

    Stor säng till barnen är bra för man kan ju hamna där själv ibland när det nattvandras. Jag kan bli tokig när båda barnen ska sova i vår säng + katt. Då tar jag kudden och går till någon av deras sängar istället ;))) LiseLotte

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina