5 januari 2011

Trettonafton

En del har det bra och slutar arbetet vid lunchtid när det är dag före afton och röd dag. Jag tillhör inte den kategorin utan får snällt arbeta full dag. Det är tur att jag har flex och kan utnyttja den när det passar. Kvällens aktivitet var att gå och titta på den nya Narnia filmen tillsammans hela familjen och det var bokat biljetter till den tidiga föreställningen. Min plan var att jag skulle hinna laga mat innan och vi skulle äta i lunch och ro men den planen gick i stöpet. Det blev väldigt stressigt och vi fick ta något som fanns i frysen och vi var alla lite smått stressade och irriterade men vi hann precis i tid till filmen. Jag har aldrig sett film i 3D förrut och det var stor skillnad. Det blev ett helt annat djup i filmen. Filmen var kanonbra! Sen blev det softa i soffan och en tidigt kväll. Vi var alla trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina