24 januari 2011

Operation inplanerad

Vecka fyra inleddes med ett doktor besök för Stora Syster. I våras fick hon en rejäl smäll på näsan under en fotbollsmatch vilket har gett henne problem med andningen genom näsan. Och mycket riktigt var allt brosk i näsan förskjutet och det var helt blockerat i näsan. Nu är det operation inplanerat och tösen är nervös. Men för doktorerna är det rutin men det finns alltid en oro över att det inte går som planerat. Vi får se när det blir!
Ikväll är det Guldbagge gala på SVT TV1 och jag har laddat upp med kaffe och citronmaräng paj innan jag ska bege mig till badet och simma mina 1500 meter. En skön måndag och idag känner jag mig nöjd! :-)

1 kommentar:

  1. Oj! Stackars henne men doktorerna är duktiga på att fixa till det mesta.
    Mums på pajen :D
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina