30 mars 2010

Vårfin i håret

Nu är jag ljushårig igen. Det är konstigt det där med hur man benämner vilken färg man har på håret. När jag var liten så var jag en riktig lintott och håret har mörknat under årens lopp. Det sista åren har jag lagt mörka slingor (guld och bruna slingor) under höst och vinter säsong för att åter bli ljusårig framemot vårkanten. Det känns lite konstigt att se sig själv i spegeln igen. Jag har inget foto i dagsläget men det kommer.
Nu är de fotboll på TVn. See ya later!

3 kommentarer:

  1. Det är kul att ändra färg. Själv är jag alltid chokladbrun i håret. Att göra slingor mitt hår blir inte snyggt. Havregula sådana är inte kul. Ibland kör jag brunt med en röd ton i, speciellt framåt sommaren.

    SvaraRadera
  2. Här kommer en liten "sorry" hälsning från mig.
    Det känns lite dumt att jag inte såg att du gjort slingor. Det kanske tyder på att jag alltid upplever dig som ljus!

    Fin är du i alla fall - din "gamla" lintott!
    påsk-kram!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina