25 mars 2010

Middag?

Jaha, då blev det inget från Linas matkasse till middag idag utan det blev våfflor. Man kan kanske tycka att det inte är någon middag men ibland blir det så. Det är ingen som går under för att det bara blir våfflor, alla har ätit lagad mat under dagen. Det blev hela kittet med våfflor, jordgubbsylt och grädde. Smarrigt värre!
Jag har varit och gjort vid mina naglar idag och de blev jätte fina. Krille är i Stockholm så vi är "Home Alone". Ska ge mig på min gardiner till tvättstugan så det kommer upp någon gång...

6 kommentarer:

  1. Vi hade våfflor till "middag" här också men som sagt alla har ju redan ätit ett lagat mål mat idag. Är det våffeldagen så är det :D

    SvaraRadera
  2. Ahhh sa mumsigt! Vad avis jag blir! Hoppas det smakade! kram towe.

    SvaraRadera
  3. Det ser mumsfilibbaba ut, xtravaganzagott!!! Hi,hi,hi/Systeryster

    SvaraRadera
  4. Ja men det är ju jäkligt gott. Själv tog jag fel på dag så vi käkade våfflor i tisdags istället. Skit samma.

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  5. Jag bjöd hit min bästa vän på våffelfrukost igår. Dock var jag nog lite väl hungrig när jag förberedde för hade hur många våfflor kvar som helst idag, så det fick bli lunch :)
    Smarrigt värre :)

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina