11 mars 2010

Blogg Award

Idag fick jag en Blogg Award av Jessica som skriver bloggen Maison Grey. Det är så fantastiskt roligt att man helt plötsligt är med och delar en annan persons vardag, en som man aldrig har träffat förrut. Men ibland känns det som om man alltid känt varandra. Ett märkligt fenomen men ack så roligt och utvecklande!!! Ett stort, stort tack till dig Jessica! Så fort du har uppdaterat din blogg är jag där och läser. Det blir som ett beroende.
Sen kommer vi till det här att man ska lämna vidare till 12 bloggar men jag tycker att det är jättesvårt att välja ut. Många av de bloggar som jag läser har redan fått denna award och då är det kanske inte roligt att få den i retur av någon annan. Men alla som läser min blogg är naturligtvis inbjudna till denna award och sedan är det fritt fram om man vill vara med eller inte (kan man säga så...)

1 kommentar:

  1. Håller med dig, man blir vänner på ett nytt sätt och vill gärna läsa vad som händer i varandras liv! kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina