16 mars 2010

Doft av kaffe

Nu är jag trött i kroppen efter ett tufft step-up pass! Under eftermiddagen på jobbet har vi gått igenom lite olika saker som vi bör/ska titta på framöver - intressanta och roliga saker. Det är detta som jag tycker är roligt att göra - att diskutera och förbättra. Inget bokslutsarbete och ingen redovisning utan bara verksamhetsstyrning och organisation. Matsalen på Tetra Pak - ett helt fantastiskt utbud med flera olika rätter att välja mellan och det kommer nog bli att jag kommer att gå dit och äta varje dag. Nu arbetar jag heltid och då behövs det mer energi för att orka med eftermiddagen. Det märktes idag på step träningen. En liten vegetarisk tallrik med lite kyckling och ett step pass på det klockan sex. Jag hade väldigt liten energi kvar till träningen, blev lite lätt svimfärdig emellanåt och hade svårt att fokusera. Det gick på ren vilja. Framöver krävs det nog ett lite mer ordentligt mellanmål om det är en träning inplanerad annars blir det inget roligt. Nu har kaffet runnit ner och jag ska gå ner och hålla min dotter sällskap. God kväll och på återseende!

1 kommentar:

  1. Ja, mat i magen måste man ha ifall man skall orka ge allt på träningen.

    Fin bukett.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina