15 mars 2010

Business as usual

Min första dag på mitt nya jobb har varit en kanon dag!
Jag har träffat hur många som helst som jag har känt sedan tidigare och alla har varit lika förvånade och glada över att jag är tillbaka igen. Det känns positivt! Den första tiden är det mycket insamling av information om verksamheten för att kunna bilda sig en egen uppfattning. Jag kommer säkerligen skapa min listor på aktiviter som vi bör titta på. Det är problemen som driver mitt arbete framåt. Jag har fått en sprillans ny dator och en sprillans ny mobil telefon - det är en otrolig förmån att företaget tillhanda håller nya produkter. Detta känns bra och ännu bättre blev det när det ringde på dörren och utanför stod ett blomsterbud! Med en blomma till mig från Tetra Pak - en välkommen blomma! Jag känner på mig att detta kommer bli precis det som jag har letat efter och ser verkligen fram emot denna nya utmaning!

6 kommentarer:

  1. Det låter som du har haft en riktigt GO start på det nya jobbet!
    En "välkommen-blomma"! Vilken fantastisk gest!
    Jag är så glad för din skull Cina!!!
    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  2. En härlig start på nya jobbet! Det verkar ju hur bra som helst!
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul att allt kändes bra första arbetsdagen på nya jobbet :D

    SvaraRadera
  4. Härligt att du trivs så bra :)
    Hoppas att allt annat också är bra.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ah vilken underbar start pa det nya jobbet! Onskar dig lycka till! towe.

    SvaraRadera
  6. Härligt att bli överraskad med blomsterbud!
    Om du vill ha tips, inspiration och råd är du välkommen att besöka vår blogg på: blog.euroflorist.se

    Vi önskar dig en fin vecka!

    /EuroFlorist.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina