14 mars 2010

Nervös inför morgondagen

Jag är trött och ska strax gå och lägga mig. Hur är det med er sömn under helgen egentligen? Jag får alldeles för lite sömn under helgen. Oftast stannar man uppe längre - kollar på någon film eller har gäster/är gäster och då blir att man går och lägger senare än vad man gör under veckodagarna. Men ändå går man upp i samma tid på morgonen och dessutom hålls det ett ganska högt tempo. Nu är jag dödens trött och samtidigt lite nervös inför morgondagen med nytt jobb och allt vad det innebär med nya arbetsuppgifter och arbetskamrater.
Sov gott. Vi hörs i morgon igen!

7 kommentarer:

  1. Det klarar du bra. Ha det så skoj!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det går säkert jättebra. Tänker på dig och är lite avundsjuk!!! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå fint.
    Lycka till och kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att första dagen på nya jobbet gick bra. Det här med sämnen blir jag aldrig klok på. Har bestämt mig för att jag inte behöver så mycket sömn men det vill sig inte som jag bestämt......
    Kram Kristina
    Ps vackra blommor man får lite påskkänslor. Kul!

    SvaraRadera
  5. Lycka till på premiären för det nya jobbet!
    Kraaam!
    //Nettan

    SvaraRadera
  6. Det gick säkert bra i dag! Du får berätta!
    kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina