22 mars 2010

Premiär

Jobb hela dagen och sedan direkt till träningen. Jag hade förberett mig lite bättre än förra veckan och ätit ett lite kraftigare mellanmål för att orka med träningen. Det flöt på bra och jag klarade alla snurrar och hopp över brädan idag. Det var ett bra pass så jag kan tänka mig det nästa måndag igen. När jag väl var hemma hade "Linas matkasse" varit här och levererat vår första omgång med mat. Det var en hel del smaskiga saker och jag har redan lagat/förberett middagen i morgon - en vårgrön broccolisoppa med ägg och kikärtskräm och knäcke. Naturligtvis har jag smakat och det smakade gudomligt. Veckan är laddad med massa godsaker och vi får se ifall detta koncept passar vår familj. Det är väl värt ett försök!

2 kommentarer:

  1. Vad fint påskigt du har gjort på bloggen.

    Nattinatti.

    SvaraRadera
  2. Häftigt koncept om man ändå lagar middag varje dag.
    Lite bilder efterlyses!
    Ha en bra tisdag
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina