8 mars 2010

Strålande!

Snart kommer det fina blommor i trädgården men tills dess får vi njuta av dessa!
Vilken underbar dag! Jag har städat i min mailbox på jobbet och är nu nere i dryga 10 mail. Det är sk stor städning på gång eftersom min sista arbetsdag är på fredag. Det är trots allt det en mängd saker som ska göras innan fredag...
Solen skiner ute och barnen har varit själv hemma idag eftersom det har varit studiedag. Huset stod fortfarande kvar när jag kom hem och allt var lugnt och stilla och inga avslitna hårtussar låg i hörnorna. Skämt å sidor men en viss oro finns när de ska vara hemma själva hela dagen. Men nu vet jag att de klarar av det med. Ännu en milstople! Kanon!
Nu ska jag snart i väg och träna ett step-up pass. Det är nästan två veckor sedan sist så det kommer bli ett tufft pass. Men jag längtar redan! Det är så himla roligt med step!!!

5 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, själv sitter jag och äter pizza... ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas träningen var till belåtenhet denna gången!
    Krax, krax!

    SvaraRadera
  3. Underbart med tulpaner, visst blir man glad? Och dessutom träning, det är verklig hälsa det!

    Vad skönt att barnen fixar att vara hemma själv det måste vara en skön milstolpe att ha avklarad :)

    Spännande med nya jobbet, stort grattis till det!

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  4. Skönt är det när man lämnar barnen hemma själva på en studiedag. Känns bra både för dom och föräldrar att dom bevisar att dom fixar en arbetsdag hemma utan vuxnas tillsyn. Ha ett härligt träningspass :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill också ha nya fina blommor här hemma!
    Stod och kikade på dem på Ica idag, men insåg min begränsning då jag redan hade en full kasse att bära hem. Det får bli nästa gång istället.

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina