28 mars 2010

Beställning lagd

På skärtorsdag kommer min syster med familj hem från London. Det ska bli roligt att träffas. Sist var på novemberlovet men det känns inte alls så länge sedan. Jag har lagt en beställning på saker från Cath Kidston, en sk Book Bag och ett strykbordsöverdag. Allt i hennes blommiga mönster. Det är lite det som symboliserar hennes stil.
Jag är glad för listor och jag har även hunnit med att stryka en del saker från listan bla skoinköp till Anton. Emma har åkt iväg på träningsläger med sitt fotbollslag så vi är en man kort i familjen. Nu ska jag gå och lägga mig och sova gott i min nybäddade säng. Sov gott så ses vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina