23 mars 2010

Ont i huvudet

Jag har haft ont i huvudet från och till ändå sedan nyår. Det kan nog bero på synen och imorgon har jag beställt synundersökning och förmodligen behövs det nya glasögon. Det är inget som jag ser framemot - att välja ut nya glasögon. Jag tycker det är supersvårt att välja - passar jag i dessa, ska det vara markerad båge osv...??? Frågorna är många och ju fler man frågar desto fler synpunkter får man och de är alla olika. Snacka om att bli schizofren!!! När man sedan har bestämt sig - då är det roligt

4 kommentarer:

  1. Framför allt att det är så förbannat dyrt med brillor och linser. Lycka till imorgon.

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer. Det är inget för börsen. Vill hellre lägga pengarna på något fint till hemmet och lite nya vårkläder. Men what to do!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att lösningen på huvudvärken är så enkel som ett par nya glasögon och inte något annat dumt.
    Snygga bågar hjälper säkert också och huvudvärken är som bortblåst!
    Lycka till

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att jag känner igen de där påskäggen i tovad ull - jättefina!
    Lycka till hos optikern!
    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina