19 mars 2010

Våren är på väg

Känner ni våren i luften? Hela denna veckan har det varit vårkänslor i luften. Nu har jag tagit undan min dunjacka men det är fortfarande lite för tidigt för vårjackan så det får bli något mitt i mellan.
Veckan har gått i ett rasande tempo men det har varit en super rolig vecka. Det känns lite som om tiden har stått stilla men jag har verkligen hamnat rätt. Det känns så kanon! Att få jobba med förbättringar, processer och verksamhets styrning. Det är det som jag tycker är så roligt!!! Nu kommer jag stanna här ett bra tag. Min nya chef kan så otroligt mycket om allting och att få jobba med henne kommer bli ett äventyr och oehört lärorikt. Det är bara superlativ som jag sprider men det känns verkligen så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina