19 mars 2010

Inställd dammiddag

Det går verkligen troll i vår tjejträff!!!
Vi har försökt att få till en tid ända sedan i november förra året men inte lyckats. Vi är fyra tjejer som har väldigt mycket inbokat i våra kalendrar och att synka tiderna med de aktiviteter som vi vill göra verkar vara en utopi. Idag var det tänkt att vi skulle träffas och först skulle vi "pärla" lite och sedan gå ut och käka en bit. Men först så blir tjejen som ska hålla pärlkursen sjuk. Jaja, då ordnar vi med att vi kan få lite biljard utbildning i en timme och sedan middag på "Gräddhyllan" i Lund. Men sedan blev en av oss sjuka och då kände vi andra tre att det kändes lite avigt att gå ut utan henne. Hade vi varit sex personer eller fler hade det varit annorlunda men nu är vi bara fyra. Det verkar gå troll i detta. Vi ska göra ett nytt försök nästa fredag igen!!
Naturligtvis hade jag inte planerat någon middag utan det låg på mannen. Han hade planerat thai mat från restaurang och så fick det blir. Nu är jag mätt och trätt och ska slå mig ner i soffan tillsammans med familjen, vinet och godiset! Härliga fredag!!!

1 kommentar:

  1. Så fint det blev med citronerna. Så ska jag nog göra med min ostkupa jag också :)

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina