13 mars 2010

Härliga Helg!

Vaknar relativt utsövd och har druckit en god kopp kaffe med en god frulle bulle. Det är så skönt att på lördagen kunna sitta i lugn och ro och äta frukost och samtala om olika saker som skett under veckan, utan stress! Nu är jag i färd med att påbörja för kvällens drabbning med gäster! Emma är bjuden på tjejmiddag och vi har bjudit hit några av tjejernas föräldrar. Menyn är förberedd och det blir.
  1. Brietårta med tomat marmelad
  2. Två olika grytor, kyckling och lamm. Allt indiskt inspirerat med pilaff ris och naan bröd
  3. Banan och ananas paj

Krille ska köra till Hornbach och köpa kakel till tvättstugan och även kolla på skohyllor. Härliga lördag!!! Vad ska ni hitta på i vårsolen?

3 kommentarer:

  1. Den menyn lät riktigt god!
    Ha en bra lördag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ah sa smaskigt det lat med brietarta. Sjalv blir det tjejhelg medans mannen ar i Munchen pa fotboll. Ska strax kila. Det blir thai mat med farska chocolate chip cookies till efterratt. Trevlige middag! towe.

    SvaraRadera
  3. Det låter riktigt smarrigt. Själv skall jag bli bjuden på middag i dag och det är så lyxigt.
    SV: angående dansen är det lockande men jag är fortfarande rätt hostig och inte riktigt i form även om jag gärna vill göra det gällande.
    Ändrar jag mig ringer jag i morgon. Tack för frågan!
    Ha en kul kväll!
    Monica

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina