14 mars 2010

Framgångs saga

Bild från www.svt.se
Anna Bergendahl - vilken framgångs saga! En liten flicka med en ofantligt stor röst. Hon har verkligen potential och om hon förvaltar sin röst på rätt sätt kan det bli ett lyckosamt liv med sången i fokus. Jag tycker det är så fantastiskt roligt när människor blir lyckosamma i sin livs dröm. Att få hålla på med det som de tycker är det bästa som finns! Redan när jag hörde henne sjunga sin låt för första gången så sjöng hon rakt in i mitt hjärta. Och låten bara växer och växer för varje gång som jag hör den.
Vad tyckte ni? Var det rätt låt som vann?

3 kommentarer:

  1. Måste säga att från början var jag inte så förtjust i låten men den växer för varje gång man hör den!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt! Och jag fastnade också för den första gången jag hörde den.

    SvaraRadera
  3. Absolut! Två år i rad har mina favoriter kommit etta och tvåa!!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina