23 mars 2010

Inventering

Nu när det börjar bli lite varmare ute så är det dax att släppa stövlarna och då innebär det lite "finare" strumpor. Igår så gjorde jag en inventering ibland mina strumpor och insåg att det behövdes införskaffas lite nytt i den kategorin. Sagt och gjort - det fick bli Nova Lund på lunchen. Nu känns det lite bra igen med en mängd nya strumpor och nu är det skorna som behöver sig en liten putsning efter vintern. De flesta har inte blivit använda och behöver dammas av...

3 kommentarer:

  1. Dessa eviga strumpor...mina tar döttrarna så jag har börjat gömma stumpor så jag får ha dom i fred :D

    SvaraRadera
  2. 1 maj är det strumpor av. Vad skönt det kommer att bli! Eva

    SvaraRadera
  3. SV: Jadå, det skall nog kunna bli ett skåp. Men kan kanske inte lägga ner en förmögenhet på det. Allt går Cina!
    Hej, hej!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina