4 mars 2010

Afrika har hamnat i Staffanstorp

Musik skolan i lilla Staffanstorp har dragit igång afrikansk dans. Det kändes som ett naturligt steg att anmäla sig eftersom jag har gått på "Afro" Dans på Gerdahallen i Lund. Detta var annorlunda och SVÅRT! Jag kände mig jätte tramsig hela tiden. Vi får se ifall det blir någon fortsättning för min del. När jag tränar vill jag bli trött och svettig och det blev jag inte riktigt här. Om jag ger det lite tid så kan det kanske bli så. Tål att funderas på!

5 kommentarer:

  1. Måste vara jättesvårt i början. Man får nog gå några gånger så jag peppar dig att gå några gånger till.

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att prova på något nytt!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack för sällskapet i alla fall. Vi får dansa vidare till Gerda i stället eller hur?
    Skönt att ni kan använda tvättstugan igen även om det är lite fix kvar. det ser fint ut.
    Ha det bra Cina
    Kram

    SvaraRadera
  4. Alltid kul med nya spännande träningsformer! Testade afrikansk dans på min möhippa och det var väldigt jobbigt. Ha en fin fredag! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej,
    låter jättesvårt. Inget för mig som absolut inte kan dansa, har ingen som helst taktkänsla. Är nog dessutom tondöv...

    Vad fint det blir i er tvättstuga! ROligt att fixa det där sista piffet.

    må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina