31 maj 2013

Final i Lets Dance

Stålande sol och värme!
Finns det ett bättre sätt att börja helgen med!
Humöret på topp och bilen styrde hem helt av sig själv.

Stora Syster och Lille Bror var iväg på sina respektive träningar
och jag tog en vilodag.
Jag ska inte göra det radikal felet som jag brukar göra.
Träna som f-n i början och sedan får jag värk i lederna.
Musklerna svarar på träningen men lederna
är lite stelare och får sig rejäla slitningar och hinner inte med
att anpassa sig till träningen.

Middag med grillat kött och potatis i ugnen.
Jag brukar göra på ett speciellt sätt med mina potatis i ugnen.
Skalar och skär dem i klyftor
Kokar dem nästan färdiga
Häller ut dem på en braspanna med olivolja
Jobbar in oljan i potatisen och sedan lite smör över
och flingsalt och sedan in i ugnen på 225 grader
i cirka 15 minuter.
De sista 5 minuterna sätter jag på grillen och
jag lovar dig du kommer inte blir besviken.
Super, duper goda!


Efter middag blev det godis och finalen i Let's Dance.
Jag gillar verkligen det TV programmet.
Vackra klänningar och Jessica och David är verkligen
bra programledare.
I år var det rätt kille som vann, Markoolio.
En kille värdig vinsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina