4 maj 2013

Munkar till kvällsfikat

Lagom dag med lagom dos av allting.
Framför allt lagom med sol.
Jag måste nog erkänna att jag är lite nojig med det här att bränna sig.
Jag har väldigt känslig hud och bränner mig extremt lätt.
Efter 15 minuter i solen så börjar huden bli röd.
Så det gäller att vara försiktigt och smörja, smörja in sig med solskyddsfaktor.

Efter frukost tog jag och Lille Bror en tur ner till Bonnamarknaden.
Kort och intensivt men vi missade absolut inte att handla munkar.

Vi har avslutat kvällen med att titta på Stora Syster när hon spelade match.
Middagen är avslutad och alla är på G att knyta till kojs.
Det blir även en tidig uppstigning imorgon
Maken ska åka till Tyskland och inhandla lite vin och cider till studentfesten.

Jag tillbringar nog dagen i solen och tar det allmänt lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina