7 maj 2013

Västra Hamnen

Imorse när jag vaknade var jag TRÖTT!
Ni vet sådär trött så man inte orkar äta frukost.
Det blev endast ett kokt ägg och ett glas vatten till frukost.
Det går i och för sig ingen nöd på mig.
Det finns och ta av om jag uttrycker mig så...

Äntligen en dag med riktigt sommar värme!
Jag passade på att ta mig en tur på stan idag på lunchen.
Dels för att jag skulle handla Lomudal ögondroppar
och sedan ville jag gå in i min favorit affär när det gäller tyger nämligen Fönstret.
De hade flyttat till nya lokaler vilket jag hade missat (såklart)
så det tog mig en liten stund innan jag hittade butiken.

Eftermiddagen tillbringade jag i Västra Hamnen i Malmö.
Det var många människor som strosade omkring och bara njöt av solen och värmen.
Har ni vägarna förbi Malmö så är ett besök i Västra Hamnen ett måste.
Turning Torso reser majestätiskt över Öresund.

Innan jag körde hem passade jag på att svänga inom Burlöv Centrum och handla lite mat.
Och naturligtvis en tur inom JOY för att kolla lite :-)
Jag provade en rosa kjol som jag blev förtjust i.
Kjolen står numera på önskelistan och förmodligen får den stå kvar där.
Jag har shoppat en hel del nu under våren och någonstans får jag vara nöjd.

Kvällen har passerat och jag har sett till så att Stora Syster har
fått med sig alla papper som hon behöver inför sin resa.
Imorgon bitti klockan sex bär det iväg till Prag.
Jag tror de kommer få super, super skoj.
Och jag kommer vara lite orolig innan hon är hemma igen.
Men det hör väl till som mamma att vara orolig när barnen är ute och reser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina