20 maj 2013

Betongklump

Vissa dagar är mindre bra.
Det var en sådan dag idag.
Jag vaknade med världens huvudvärk
som inte ville ge med sig på hela dagen.

Efter en låååång dag på jobbet
med bara en massa möten så kunde jag äntligen gå hem.
Huvudet var som en stor betongklump.
Normalt sett äter jag inte smörgås men när jag har sådan huvudvärk
så hjälper det att äta snabb energi med mycket socker i.
Och så fick det bli!

Sedan intog jag horisontellt läge i en timme innan
det var dax att bege sig till Malmö och Stora Systers match mot LDB FC.
Det kändes skönt att få sitta utomhus och få frisk luft.
Ännu bättre blev det när de vann med 3-1.

Väl hemma igen fick jag krama Lille Bror lite.
Jag hade lite abstinens för jag hade inte träffat honom på hela dagen!
Lite prat och sedan intog jag horisontellt läge igen
med en önskan att huvudvärken skulle trollas bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina