18 maj 2013

Mello kväll!!!

Melodifestival eller Eurovision som det heter på internationell nivå!
Jag är en stor fan av spektaklet och
vill absolut se showen.
För numera är det en GIGANSTISK show!

Stora Syster hade bjudit in några kompisar och titta på Mello
och de startade upp med pizza.
Jag hade förberett middag för oss andra men jag blev nerröstad.
De vill också ha pizza och jag är inte omöjlig.

Tjejerna hade dukat upp med gotter i stora lass!
Det fanns allt för alla smaker
Grönsaksdippa, chips, ostbågar, nybakad kladdkaka, godis.
Jag lovar dig att du hade kunnat äta tills du hade mått illa.
Dessa godingar var helt underbart goda!
Krossade ballerina kex tillsammans med Nutella och Philadelphia ost
och sedan doppade i Marabou mjölkchoklad och strössel.

Nu håller vi tummarna att Sverige visar sig från sin bästa sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina