25 maj 2013

Energifylld dag

På Studio S ger de alla nya medlemmar ett väldigt
förmånligt prova-på erbjudanden.
Man får en hel vecka gratis träning och med
möjlighet att pröva på olika typer av träningspass.
Och jag försöker utnyttja det till fullo för att
känna på om det kan vara något för mig.

Jag kände mig nästan lite bakfull när jag vaknade i morse.
Jag kom sent i säng och dessutom hade jag varit i Malmö
och hämtat Stora Syster från hennes disco besök.
Men jag masade mig upp och var ändå ganska taggad inför dagens spinning pass.
En espresso och sen iväg.
Det gick bra trots avsaknad av frukost men jag
cyklade på med taktik för att orka med hela passet.

Barnen hade dukat fram frukost när jag kom hem och
sedan gjorde vi oss i ordning för att åka först till "balklännings affären"
och sedan vidare till Emporia och inhandla lite studentsaker.
Det blev en väldigt stressig timme för oss eftersom
Stora Syster skulle fotboll med LB07s U-lag.
När hon var färdig shoppad så stannade jag och Lille Bror kvar
och gjorde inköpen till Lille Bror.

Vacker marinblå klänning med matchande skor - Super tjusigt!
Matchen slutade 21-1 och vi såg den sista halvleken.
Sen körde vi hem och lagade middag och laddade upp inför Champions League finalen
vilken blev en väldigt spännande sådan.
Nu är det slut med fotboll på TV för ett tag framöver och det är faktiskt lite skönt.
Det har en tendens att ta över hela TVn i vår familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina