14 maj 2013

Överraskningar

Just nu är det lugnt och skönt.
Det mesta med studenten är klart och
idag skulle jag hämta ut skylten till som vi ska ha på skolgården.
Jag var superspänd på resultatet!
Bilden får ni inte se ännu eftersom det är en överraskning för
Stora Syster vilket foto vi har valt.
Den andra överraskningen var ett paket från H&M.
Det var så länge sedan jag beställde så jag hade dålig koll på
vad det var som saknats i de tidigare leveranserna.

Men det var inte min tur denna gången
utan idag var det Stora Syster som drog vinstlotten.
Två jättefina blusar/toppar.

Resterande av kvällen har vi suttit med vår
USA konsult och gått igenom blanketter och ekonomi.
Det är MYCKET pengar vi pratar och jag känner
en viss oro att det blir övermätkigt.

Jag har var lite smått irriterad hela dagen och
det var inte bättre när vi gick och la oss.
Det är en jobbig känsla, irritation, och jag hoppas att den försvinner snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina