30 maj 2013

Träningskort

Nu är min fria träningsvecka över
och det är dax att göra slag i saken och köpa ett träningskort.
Nu har de ett erbjudande på Studio S,
betala för 12 månader för 15 månader.
Det är alldeles för bra för att missa!!

Efter en dag på jobbet var det dax att göra slag i saken
och köpa ett årskort på Studio S.
Dagens pass var ett Body Pump och det var minst lika
jobbigt idag som förra veckan.
Jag är i så dålig form så det kommer ta månader innan jag är i form igen.
Det kommer kräva mycket svett och tid
och träningsvärken kommer som ett brev på posten.

Men det är skönt med träningsvärk, konstigt nog.
Sen är det så många andra fördelar med träningen men
de vet ni säkert redan.
Min stela kropp känns redan smidigare efter en vecka.
Tänk er själv, hur kommer det vara efter ett halvår?
Det ska bli skönt att komma igång.
Jag känner att detta är min grej.
Träna på studio med fina golv och bra musik och bra instruktörer.
Nu måste jag bara införskaffa lite snygga träningskläder.
Det saknas mycket av sådant i garderoben...


Efter ett svettigt pass så var det dax att betala räkningarna.
Det är alltid lika tråkigt, att se pengarna bara flyga iväg!
Men det finns inget att göra.
Det är lika för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina