29 mars 2011

Träning


Idag var det dax att klä på sig tränings kläderna igen efter tre veckors uppehåll med en väldigt ihärdig förkylning. Efter en stressig dag på jobbet så var det skönt att få lov att bli ordentligt trött. Kondisen är körd i botten men det är bara att ta nya tag igen. Det tar några veckor och sen är jag igång igen. Hela familjen var samlad idag till middagen och sen bänkade vi oss framför TVn och tittade på EM-kval mellan Sverige & Moldavien. Jag måste erkänna att jag var måttligt intresserad eftersom en hel tvättstugan väntade på mig. Sagt och gjort! Nu är där ordning och reda ibland tvätthögarna igen. Nu ska jag packa för imorgon halv sju kommer taxi och hämtar mig för att transportera mig till Kastrup. Resan går till Modena i norra Italien, för att jobba i två dagar. Jag kan nog stå ut med 20 grader och strålande sol...Skoj och jobbigt!

8 kommentarer:

  1. Härligt, då får vi hoppas att du hinner njuta lite också av den Italienska solen.
    Ha det så bra kram, kram.

    SvaraRadera
  2. Träna också igår!!
    Matchen gick bra igår fast det var ju såliga mål vi fick in :)
    Härlig resa!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va duktig du är! Snart ska du se att formen är tillbaka! Att åka till Italien i några dagar låter inte dumt, trots att det är med jobbet.
    Önskar dig en härlig vistelse!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  4. Oj vad trevligt med lite extra värme ett par dagar hoppas du får det jättemysigt :)

    Kram F

    SvaraRadera
  5. Underbart! Da ar vi nastan grannar... i grannlander! Jag ber om ursakt, jag har inte hunnit anta din utmaning men glom inte bort mig for nya utmaningar for det, snalla! Skot om dig och njut av Italien aven om det ar jobb! kram towe.

    SvaraRadera
  6. Så härligt med Italien! Då får du försmak av den härliga våren. Jag längtar så till vår resa o det är nedräkning som gäller, bara 3 veckor kvar ;).

    SvaraRadera
  7. Italien. Hoppas du hinner njuta en liten stund också!
    Önskar trevlig resa!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina