4 mars 2011

Sharing is caring

Lille Bror har fått en extra "lov" vecka. Natten till fredagen var ingen rolig för någon av oss eftersom Lille Bror hade extremt ont i öronen. Varför kommer det alltid på natten? Efter dagens besök hos doktorn fick vi beskedet att det var öron inflammation och nu är det pencillin i några dagar. Men jag då, nu är jag dålig. Huvudet värker, näsan och ögonen rinner och jag har ont i bröstet. Som man så fint säger "Sharing is caring".
Lille Bror och jag har varit hemma och nyst tillsammans hela dagen och mellan varven har vi tittat på skidåkning på TV och jag har arbetat. Fredagkvällen är här och middagen är avslutad och lugnet infinner sig medan jag och maken intar varsin soffa. Hela övervåningen är full av glada ungdomar vilket jag är oehört glad för. Nu håller jag helg och önskar att jag blir frisk till på måndag. Dagens hälso tips - apelsiner!

4 kommentarer:

  1. Krya på er! Vet ungefär hur du känner dig, har precis tillfrisknat efter århundradets förkylning som snart har gått över hela familjen. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram från Anna Thulin

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar Dig en trevlig helg! Förresten krya på dig!!

    Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det är bättre idag. Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt är bättre i dag!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina