15 mars 2011

Interaktiv dagbok

Godmorgon alla min kära läsare! Ibland kan jag undra vem ni är som läser om min vardag. En del ger sig till känna men långt ifrån alla. Det är ganska exakt två år sedan jag började blogga. Först hade jag en blogg på portalen Blogg.se men efter ett tag kände jag att jag ville byta till Blogspot.com och där är jag nu med alla mina bloggar (för jag har fyra stycken). Från början var det egentligen så att min dotter började blogga på Blogg.se och för att kunna hjälpa henne med alla inställningar och HTML koder så startade jag också en blogg. I många år har det varit en dröm att ha en egen webb sida med diverse olika detaljer så detta är ett mellanting. I början gick det mycket tid att skapa ett inlägg, vad skulle det handla om? Jag bloggar framför allt för min egen skull, en interaktiv dagbok förutom de här innersta tankarna förstås som jag behåller för mig själv. Det är viktigt för mig att känna en glädje varje dag. När dagarna går och blir till veckor och månader så är det svårt att komma ihåg vad som gjorde just den där dagen så speciell och då har jag min blogg där allt är dokumenterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina