26 mars 2011

Snaps på kylning

Att vara ute i friska luften och gå en promenad i raskt tempo är något som jag njuter av i fulla drag varje gång. Jag kan då ställa mig frågan varför gör jag inte det oftare då? Efter en hel dag i en kall idrottshall så var det helt underbart att få komma ut och röra på sig. Handbollen i Helsingborg gick inte så vidare bra för Lille Brors lag men det är alltid väldigt trevligt att språka med de andra föräldrarna och heja fram pojkarna. I kylen där hemma låg det kallrökt lax, räkor och avokado och väntade och snapsen låg på kylning. Det var planerat att vi skulle runda av lördag eftermiddagen med snaps och en god laxsmörgås, vilket i mina ögon är vardagslyx.

Nu är jag varm och go och benen har fått jobbat rejält efter en promenad i snabbt tempo (det är så att Maken inte hänger med i mitt tempo) och vi har en lugn och skön kväll framför oss. Imorgon är det renovering samt plantering av vårblommor som står på agendan.

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina