9 mars 2011

Ingen kur i sikte

Nu är jag trött på detta, jag vill inte vara förkyld/sjuk och känna mig dålig. Idag var jag riktigt sliten och jag fick tummen loss att ringa till doktorn. Det blev en mitt på dagen tid och som vanligt fick jag stressa för att komma iväg från jobbet. Men tji fick jag! Jag fick ingen penicillin - det var virus. Kan man ha en virus förkylning i en hel vecka? Tydligen. Men jag fick utskrivet hostmedicin och rinexin så det gäller att härda ut. Jag var helt slut när jag kom hem så jag somnade i soffan vilket var så skönt. För att hämta igen den tiden blev det några timmar på kvällen istället. Som sällskap hade jag Zlatan och Milan men det blev dessvärre ingen vinst för dem. Så kan det gå!

1 kommentar:

  1. Virus! Dumt, för det skulle ju vart mycket lättare med penicillin och snabbt tillfrisknande. Nu håller jag tummarna att du snart är på bättringsvägen. I morgon är det fredag och helg, så skönt :D
    PS: Synd för Milan o Zlatan. DS
    Kram på dig.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina