13 mars 2011

Tillbaka till verkligheten

Det slår aldrig fel! Att jag vaknar tidigt när jag har druckit lite vin. Jag är definitivt ingen stordrickare. Jag dricker mycket sällan men ibland blir det tillfälle och igår hos min goa arbetskamrat så blev det en del vin. God mat och ett super gott vin och kvällen blev en fullträff. Det var första gången våra män träffades och det är ju en chansning ifall det blir lyckat. Men nu hade jag önskat jag hade sovit lite till men det är ingen idé att gråta över spilld mjölk. Duschen nästa och sen blir det frukost. Det blir fortsättning i vardagrummet och jag är sugen på en tur till Media Markt för att införskaffa den där kameran som jag har spanat på.

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren... Fick mig ett gott skratt! *hahahaaa*

    SvaraRadera
  2. Det där vinet skall testas.
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina