6 mars 2011

Livstecken

Denna vecka jar jag verkligen inte varit på hugget när det gäller inlägg på bloggen. Vi har haft en sjuk son här hemma som nu har smittat mig. Jag ska inte gnälla på honom och tycka att han ska "rycka" upp sig för har han mått som jag mår har jag full förståelse för honom. Min kropp är så nergången efter denna vinter, motionen och kosten ligger på minus sidan och då blir det konsekvenser också.
Både igår och idag har jag knapprat alvedon och stått ute i flera timmar och tittat på fotboll. Solen har varit framme och jag har njutit av dagsljuset. Lille Bror har varit en följeslagare och vi har haft flera filtar med oss och svept in oss i. Igår blev det förlust mot Sjöbo och idag blev det vinst mot Hyllie. Jag har hunnit med att plöja igenom min "läxa" tills imorgon för då är det åter ett kurstillfälle, vilket jag ser fram emot.
Nu är det snart middag på G och sen ska jag ta en varm, varm dusch och ta hand om min kropp.

4 kommentarer:

  1. Krya på dig ! Inget roligt att vara sjuk...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att ni åkt på så mycket elände, krya på er nu.

    Kram F

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du kryar på dig snart.
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina