25 mars 2011

Pep-talk

Idag är det Let's Dance finalen på TV! Brukar ni följa programmet? Jag kan inte påstå att det visas i vår TV ruta varje fredag, inte denna säsongen i alla fall. Lille Bror är inte så intresserad och då blir det att vi väljer bort det men ikväll när det är finalen så vill både Maken och jag se det och Lille Bror fick ge vika. Stora Syster har landat i Norrland och har det bra i det kalla vintervädret med snö och minus grader. I eftermiddag har jag varit en sväng hos Syster Yster och peppat henne lite. Hon har en lång rehablitering framför sig med sitt totalt söndertrasade knä efter en olycka i skidbacken. Jag känner så starkt för henne! Det är inte roligt att veta att livet kommer te sig annorlunda pga av en olyckshändelse. Jag hoppas att hon fick lite inspiration av mig och kan se ljuset i tunneln. Nu har vi har intagit middagen och softar i soffan med godis, snacks och vin. Det blir en tidig kväll eftersom det står handboll på schemat imorgon.

1 kommentar:

  1. Har kikat på Lets Dance i en timme, kollar i morgon vem som vann.
    Blir en tidig kväll eftersom jag har jobb i morgon!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina