19 mars 2011

Dag i solen

Vårsolen, finns det något mer underbart!
Eftermiddagen har jag tillbringat i Höllviken och tittat på fotboll.
Den skånska slätten och vårvädret visade sig från sin bästa sida och jag hade min nya kamera med mig.
En del foto blev bra men jag har mycket kvar att lära mig men jag har tiden framför mig.
Det var en spännande match vilken LBK tyvärr förlorade. 

Nu har vi ätit middag vilken Lille Bror själv har letat upp receptet och tillagat på egen hand. Han vill bli kock när han blir stor så det gäller att börja öva i tid. Nu softar vi alla i soffan, ialla fall 3/4 av familjen. Imorgon blir det full rulle i vardagsrummet med underlagstapet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina