8 mars 2011

Fettisdagen


Fettisdagen ska firas med semlor så klart! Idag bjöd företaget på fantastiskt goda semlor och jag "slukade" min med god aptit. En del avstår och de flesta tycker inte om grädden men det är ju det som är det godaste!!! Vi fick även äran att få ett litet stick i armen ikväll, dvs Twinrix nummer två. Kvällen har avrundats med åttondels final i Champions Leuge mellan Barcelona och Arsenal och Barcelona vann vilket fick hela familjen att jubla. Min förkylning är inte ett dugg bättre och det får nog bli ett besök till doktorn imorgon.

5 kommentarer:

  1. Morning, jag åt en halv, måste ju fira :) fast de kändes inte rätt nu när man börjat med en bättre livsstil.

    Lika bra och gå till doktorn, krya på dig! kram

    SvaraRadera
  2. Godmmorgon!
    Semlor är inget för mig, äter gärna bara bullen.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Semlorna såg dessutom fantastiskt goda ut också :)

    kram F

    SvaraRadera
  4. Semlor är något för mig. Var på möte hela kvällen i går så då blev det inga - tänkte ta igen det i dag istället.
    Dina ser helt perfekta ut!
    Kram och krya på dig.

    SvaraRadera
  5. Semlorna ser jätte goda ut! Hoppas att läkarbesöket gick bra och att du är bättre!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina