11 mars 2011

Lugn och ro

Det är fredag och veckan har rullat på i sitt vanliga tempo. Kurs och jobb har blivit varvat med träning och förkylning. Men idag kände jag mig lite piggare och det kanske beror på att det är fredag och en stundande ledighet ligger framför mig. Fredagkvällen blir lugn på tu man hand. Lille Bror är på övernattningskalas, Stora Syster är hos pojkvännen och Maken är på handbolls match men kommer hem lagom till Skavlan. Jag fick handlat i lugn och ro utan stress och även laga mat i lugn och ro. Maken och jag intog varsin soffa med ett glas vin och vi hyrde en film, Insomnia, i Telia videobutik. Supersmidigt! Det blev en lugn och skön fredagkväll med god mat, gott vin och en bra film och jag höll mig vaken...

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag heter Erika och arbetar på Telia Kundservice.

    Vad kul att du gillar vår tv-tjänst :)
    Jag kan även rekommendera dig att se psyko-thrillern Shutter Island (som även rekommenderas av Hans Wiklund).

    Ha en riktigt trevlig söndag!

    Med vänliga hälsningar
    Erika Börjesson

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina