17 mars 2011

Nu kommer dom!


Nu är det dax att svara på Evas utmaning. Det är allltid roligt med utmaningar och jag tar mig glatt an dem. Jag skulle berätta åtta sanningar om mig själv!
  1. Jag hatar att åka hiss. Som liten blev jag instängd i en hiss och den skräcken sitter kvar hos mig.
  2. Jag är en änglamamma.
  3. Jag äter havregrynsgröt, banan och ett glas mjölk till frukost varje dag. Det har jag gjort de sista 10 åren (mer eller mindre). Ibland på helgen blir det frallor. Allt beror på om någon orkar köpa nybakade bullar på morgonen.
  4. Jag tycker det är roligt att handla nya tallrikar. Jag vågar inte räkna hur många jag har. Det är många ialla fall.
  5. Jag är duktig på att laga mat och oftast... blir den god.
  6. Som barn drömde jag om att bli arkitekt.
  7. Önskar att jag hade varit mer fysiskt aktiv men jag tycker att det är tråkigt. Jag jobbar heltid och jag vill vara hemma med min familj på kvällen. Dålig ursäkt... men...
  8. Jag har kollat på TV-serien Glamour sen den började. I vissa perioder har den visats på konstiga tider men nu ser jag den varje dag eftersom jag själv kan styra det via "TV on demand.
Roligare än såhär blir det inte! Nu är det upp till er att avslöja några sanningar om er själv som vi andra inte känner till. Jag ger utmaningen till:
  • Gafflan
  • Vilda Tankar
  • Annas Vardag
  • Life in the Alps
  • BBQ Village
Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Tack! Ska ta tag i den så fort som möjligt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack kära du - den tar jag mig an när jag funderat lite.
    Jag som känner dig "en smula" visste några av dina sanningar, utom det där med arkitekt. Det hade nog passat dig som gillar siffror och som jag uppfattar det, är noggrann och går till botten med saker.
    Det hade inte blivit några slarvfel på dina ritningar i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina