14 mars 2011

Spontana besök

Jag älskar spontana besök, både att erhålla ett spontant besök och även att göra ett. Det skapar en skillnad i vardagen just den dagen. Att få ta del av vännernas vardag under en kort stund och får förmånen att kanske lära mig något under den stunden, både av mina vänner och om mig själv. Idag när jag kom hem från min kurs så tog det inte många minuter innan Syster Yster och hennes döttrar kom och hälsade på. Tiden går så fort och de utvecklas hela tiden. Hur söta de än må vara är jag trots allt glad att den tiden är förbi.
Själv hade jag ett ärende att avlägga hos mina goda vänner Hulténs. Det var spännande att få höra om deras kryssning som de precis hade genomfört. Först klockan nio hade lugnet lagt sig och jag satte mig med mina läxböcker och påbörjade nästa veckas förberedelser inför kursen. Barnen fotograferar en massa hela tiden men än så länge vet jag i stort sätt bara hur jag sätter på den och var avtryckaren är men det kommer så småningom. Jag har tiden framför mig. Idag fick systerdöttrarna agera modeller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina