5 februari 2011

Vilket program

Igår fick vi en liten försmak på vad som komma skall. Våra goda vänner som vi ska hälsa på i Kina är hemma på besök och igår presenterade de ett digert reseprogram med allt som vi ska hitta på. Vilken uppstart på vårt Kina äventyr! Det är planerat in lagom med aktiviter och vi är jätte nöjda. Allt som jag skulle vilja göra är redan inplanerat. Det känns bra att ha ett program att luta sig mot. Ibland blir det så när man är på resande fot att man skjuter upp olika saker som vi vill göra och sedan börjar dagarna ta slut och så hinner vi inte med det. Men detta var alldeles perfekt, lite av varje.


Nu är vi på väg till Jönköping och titta på när Stora Syster ska spela Cup Kommunal. Det ska bli skoj att återkomma till platser där jag bodde under några år av min barndom.
Ni får ha en skön och mysig helg!

4 kommentarer:

  1. Förstår att ni längtar till ert äventyr - ni får det säkert toppen!
    Hoppas också att det går bra för dottern din och att alla armar och ben håller.
    Må gott
    Kram.
    PS: har inte saknat mössan, jag hade glömt att du hade den - har man för många mössor då?

    SvaraRadera
  2. Åh, det kommer bli en underbar resa!!!

    SvaraRadera
  3. Gud så häftigt att få resa till Kina. Min man är jättesugen på det med men det får nog vänta några år, våran vintersemester i Thailand har gjort ett stort hål i resekassan.

    Kram F

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina