25 februari 2011

Skön känsla

Hör och häpna - det är fredag idag!
Just nu sitter jag med min laptop i soffan och arbetar och som sällskap har jag damernas störtlopp från Åre. Den sköna fredagskänsla börjar infinna sig och jag ska köra lite ärenden i eftermiddag innan det är dax för att bege sig på en trevlig tjejmiddag.
Jag kommer att njuta av fredag kvällen och att det är helg framför oss. Vad hade vi gjort utan vår ledighet... Den bara är bäst! Jag vill önska er en skön fredag och glöm inte bort att njuta av livet och tillvaron!

2 kommentarer:

  1. Här har jag en skön känsla också och nästan en hel fredag framför mig.
    Hoppas ni får en mysig tjejmiddag ikväll!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fredag! Ha så kul i kväll :)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina